Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ 2015 ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΧΑΝΑΝ ΕΣΟΔΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΙΟΔΙΩΝ
ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΑΝΑΝ ΕΣΟΔΑ ΔΙΟΔΙΩΝ
Ο «παγωμένος» αυτοκινητόδρομος μήκους 53 χλμ. θα έφερνε πιο κοντά την Πελοπόννησο με τη Βόρεια Ελλάδα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αποσυμφόρηση του Κηφισού.
Ως λεωφόρος… στεναγμών έχει καθιερωθεί στο μυαλό εκατομμυρίων οδηγών ο Κηφισός, όπου καθημερινά η κυκλοφορία διεξάγεται μετ’ εμποδίων.
Το υψηλό ποσοστό βαρέων οχημάτων, το «φαινόμενο του μπουκαλιού», και η αύξηση του αριθμού των κυκλοφορούντων οχημάτων στο Λεκανοπέδιο συνθέτουν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ που καθιστά αβίωτη την κυκλοφορία στη λεωφόρου Κηφισού, απασχολώντας έντονα κορυφαίους συγκοινωνιολόγους.
Πέρα από τις – κατά καιρούς – προτεινόμενες κατασκευαστικές παρεμβάσεις, καθοριστική συμβολή στην αποσυμφόρηση του πιο ταλαιπωρημένου οδικού άξονα του Λεκανοπεδίου θα είχε και ο αυτοκινητόδρομος «Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη», γνωστός και ως «Παράκαμψη Αττικής», ο οποίος θα ξεκινούσε από την Υλίκη σε κόμβο με τον Αυτοκινητόδρομο ΑΘΕ (Αθήνα-Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι) και θα τελείωνε στον Άγιο Λουκά σε κόμβο με την Αττική Οδό.
Με μήκος περίπου 53 χλμ., τουλάχιστον δύο λωρίδες κυκλοφορίας με λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα, ο αυτοκινητόδρομος λογιζόταν ως ένα έργο πνοής που θα συνέδεε τις δύο εθνικές οδούς (ΑΘΕ και Αθηνών – Πατρών) παρακάμπτοντας, ουσιαστικά, το υπερφορτωμένο οδικό δίκτυο της Αθήνας και της Αττικής.
Η ολοκλήρωσή του έργου, προϋπολογισμού περί τα 500 εκ. ευρώ, θα σηματοδοτούσε την απευθείας σύνδεση της Πελοποννήσου με Στερεά και Βόρεια Ελλάδα, ενώ θα μείωνε την απόσταση προς το Θριάσιο Πεδίο, το Λιμάνι του Πειραιά και την Πελοπόννησο κατά περίπου 50 χλμ.
Με την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου τα φορτηγά δεν θα εισέρχονταν στον πολεοδομικό ιστό, η ρύπανση θα μειωνόταν σε σημαντικό βαθμό, και θα ήταν εφικτό να εξοικονομηθεί χρόνος και κόστος για τις εμπορευματικές μεταφορές από και προς την Πελοπόννησο.
Στόχος ήταν το έργο να δημοπρατηθεί ως έργο παραχώρησης, αλλά το 2015 ακυρώθηκε, με απόφαση του τότε αναπληρωτή υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, καθώς τυχόν αποπεράτωσή του θα άνοιγε τον δρόμο σε αξιώσεις για καταβολή αποζημιώσεων στους παραχωρησιούχους τουλάχιστον δύο «γειτονικών» αυτοκινητοδρόμων που, αναπόφευκτα, θα είχαν μειωμένα έσοδα από τα διόδια.
«Η συνδρομή και επέλευση Γεγονότος Ευθύνης του Δημοσίου παρέχει τη δυνατότητα στον Παραχωρησιούχο να διεκδικήσει, εφόσον αποδείξει ότι συνεπεία αυτού του Γεγονότος επήλθε ουσιώδης μείωση των εσόδων του ή αύξηση των δαπανών του, και υπό συγκεκριμένους όρους, αποζημιώσεις», αναφερόταν μεταξύ άλλων στην απόφαση ακύρωσης του διαγωνισμού που είχε αναρτηθεί το 2015 στη Διαύγεια.
Το έργο ανασύρθηκε το 2019 στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών, αλλά η πορεία υλοποίησής του παραμένει άγνωστη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
1.1. Το Υπουργείο Οικονομικών θα αναδομηθεί σε μια υπηρεσία που θα υπηρετεί τη μέσω του φόρου ανταποδοτική διαδικασία της Πολιτείας προς τον πολίτη.
1.2. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φορολογικοί νόμοι γιατί η πολυνομία είναι η οδός της διαφθοράς, διαπλοκής, συναλλαγής όλων των κακόβουλων ενεργειών και καταδυνάστευσης του πολίτη. Ο φορολογικός νόμος του εισοδήματος που θα καθιερωθεί θα έχει τουλάχιστον 10ετή διάρκεια.
1.3. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φόροι επί της ακίνητης περιουσίας ώστε ο πολίτης να είναι πραγματικά κυρίαρχος και κύριος της εστίας του και της περιουσίας του. Ο φόρος για αγορά ακίνητης περιουσίας δεν θα είναι πάνω από 3 % και όχι 11 % που επί πολλά χρόνια πληρώνουμε για απλή μεταβίβαση. Για μεταβίβαση σε συγγενή πρώτου βαθμού είναι χωρίς φόρο.
1.4. Για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών η Ελλήνων Πολιτεία θα θέσει νομοθεσία ώστε η αγορά των αυτοκινήτων να γίνεται ατελώς με ένα ποσό ΦΠΑ εάν και εφόσον κριθεί αναγκαίο.
1.5. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι πάνω από 50 € ετησίως γιατί δεν υπάρχει καμία λογική, αυτοκίνητα με τέσσερις ρόδες και με κάλυψη οδοστρώματος περίπου το ίδιο να υπάρχει μια διακύμανση 150 έως 1400 € όπως είναι σήμερα.
1.6. Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.
1.7. Η φορολογία εισοδήματος θα αρχίζει από της 15.000 € ετησίως. Η μέριμνα της Πολιτείας είναι ότι ο μικρότερος μισθός θα είναι διαμορφωμένος κατά αυτό τον τρόπο ώστε το 50 % του να καλύπτει τις βιοτικές ανάγκες του εργαζόμενου.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διανείμει στον άξονα των Ελλάνιων Αξιών κρατική γη στους αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς και μόνο σε αυτούς χωρίς το δικαίωμα μεταπώλησης της.
1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο, η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.
1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.
1.12. Μέσω της φορολογικής πολιτικής θα δοθεί ανάπτυξη σε όλους τους επιμέρους παραγωγικούς κλάδους.
1.13. Η Ναυτιλία δεν θα φορολογείται με μόνη υποχρέωση να είναι η έδρα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το προσωπικό και τα πληρώματα να είναι Έλληνες, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμοι και όλες οι επισκευές των πλωτών μέσων να γίνονται στην Ελλάδα.
1.14. Στην βιομηχανία η οποία θα καλύπτει τομείς παραγωγής που είναι απαραίτητοι στην Πολιτεία και προκειμένου να γίνει η Ελλάδα αυτάρκης βιομηχανικά, τα πρώτα πέντε χρόνια καθίστανται αφορολόγητα.
1.15. Η βιοτεχνική παραγωγή προϊόντων καπνού και αλκοολούχων ποτών θα επιβαρύνεται με φόρο μόνο ίσο με την αξία του προϊόντος. Δηλαδή η τελική τιμή πώλησης του είναι 50 % η τιμή πώλησης από τον παραγωγό και το 50 % φόρος προς την πολιτεία.
Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – YOUTUBE
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου