ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Ο ΔΙΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 12 ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΟΛΥΜΠΟΣ
ΤΩΡΑ ΩΡΙΜΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΙΣ 3 ΤΡΕΙΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ, ΟΠΟΥ Η ΜΗΤΕΡΑ ρεα ΒΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ.
ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ Δ ΔΕΛΤΑ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΤΩΝ ΥΠΕΡΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι 1 ΕΝΑ, ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ, ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ 7 ΕΦΤΑΕΠΙΠΕΔΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ 7 ΕΒΔΟΜΟ ΠΕΔΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΡΜΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ, ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι 1 ΕΝΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ, ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ασφαλεια ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ 1 ΠΡΩΤΟ, ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΝΟΜΟ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΟΛΩΝ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΝΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΟΠΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΝΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ, ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ, ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ. ΕΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ, ΘΑ
ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΛΛΑΝΙΟ ΟΛΥΜΠΙΟ ΕΡΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο δια, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ.
ΚΑΙ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΙΑ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ, ΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΟΛΥΜΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ, ΔΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΑΜΕΡΙΣΤΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΟΥ. ΟΠΟΥ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΥΔΩΡ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΥΡ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ ΥΔΑΤΙΝΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.
ΑΡΑ, ΜΟΝΟ Ο ΔΙΑ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΖΕΥΞΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ = ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ 7 ΕΒΔΟΜΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ 7 ΕΦΤΑΕΠΙΠΕΔΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.
ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΥΙΟ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΡΕα, ΤΟΝ ΔΙΑ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΩΣ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ. ΟΠΟΥ Ο ΕΡΜΗ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΤΗΝ
ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ.
ΑΡΑ, Ο ΔΙΑ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΕΧΕΙ ΣΥΝ-ΓΕΝΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ Η ΜΟΝΑΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΩΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΟΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΗΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΟΥ Ο ΝΟΥΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΝΟΗΜΟΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ. ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ρεα ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ, ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ 7 ΕΒΔΟΜΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ.
Η ΜΗΤΕΡΑ ΡΕΑ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΜΑΣ ΣΕΛ 11-15
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ – ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – YOUTUBE
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου